L’enseignement du FLE à distance dans le secondaire grec pendant la pandémie de la Covid-19

Διπλωματική Εργασία uoadl:2932071 122 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-01-25
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Ταραλίδη Δέσποινα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία-Χριστίνα Αναστασιάδη, Αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Professeur Emmanuel Vernadakis, Faculté des Lettres, Langues et Sciences Ηumaines Université d’Angers
Nadja Maillard, Maître de conférences, Faculté des Lettres, Langues et Sciences Ηumaines Université d’Angers
Πρωτότυπος Τίτλος:
L’enseignement du FLE à distance dans le secondaire grec pendant la pandémie de la Covid-19
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊου
Περίληψη:
Στη σημερινή εποχή είναι βέβαιο ότι η τεχνολογία γνωρίζει μεγάλη εξέλιξη σε πολλούς
τομείς της καθημερινής μας ζωής. Όπως σε διάφορους κλάδους έτσι και στον τομέα
της εκπαίδευσης οι νέες τεχνολογίες ασκούν μεγάλη επιρροή. Σε αυτήν την εργασία θα
δούμε πως, εν μέσω μιας παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης εξ αιτίας της πανδημίας του
κορωνοϊού, οι νέες τεχνολογίες και οι δυνατότητές της συνέβαλαν στην
πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην
Ελλάδα. Μέσα από έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε ηλεκτρονικές τάξεις του
γυμνασίου και του λυκείου, εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως
εκπαίδευσης καθώς και εξετάσαμε τη διαδραστικότητα στα μαθήματα αυτά. Με τη
μέθοδο των παρακολουθήσεων και στη συνέχεια των συνεντεύξεων που
πραγματοποιήσαμε σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συλλέξαμε
στοιχεία που μας επέτρεψαν να συμπεράνουμε, αφενός, ότι η εξ αποστάσεως
εκπαίδευση ως ένας τύπος εκπαίδευσης που αναπτύσσεται, απαιτεί εκπαιδευμένους
εκπαιδευτικούς που έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες και αφετέρου, ότι οι παράμετροι
που πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να προωθηθεί η αλληλεπίδραση στα εξ
αποστάσεως μαθήματα διαφέρουν από αυτές της δια ζώσης εκπαίδευσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
τάξη της γαλλικής γλώσσας, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, διάδραση, παρακολούθηση τάξεων, συνεντεύξεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
19
Αριθμός σελίδων:
61
Mémoire_TARALIDI_Despoina_MASTER_FRANCO-HELLENIQUE pdf..pdf (664 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο