Intercompréhension : Stratégies de compréhension écrite de l’albanais. Comment des adultes hellénophones ou francophones mobilisent la L1 (grec ou français) et la L2 (français ou anglais) dans le processus de compréhension écrite.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2932225 164 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-01-08
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Κασέμι Ερμελίντα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μουστάκη Αργυρώ,Επίκουρη καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα
- M. Emmanuel VERNADAKIS, Professeur à l’Université d’Angers
- Mme Marina VICHOU, Professeure Assistante à l’Université nationale et capodistrienne
d’Athènes
Πρωτότυπος Τίτλος:
Intercompréhension : Stratégies de compréhension écrite de l’albanais. Comment des adultes hellénophones ou francophones mobilisent la L1 (grec ou français) et la L2 (français ou anglais) dans le processus de compréhension écrite.
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αλληλοκατανόηση : Στρατηγικές για την κατανόηση της ανάγνωσης στα Αλβανικά. Πώς οι Ελληνόφωνοι ή Γαλλόφωνοι ενήλικες κινητοποιούν την Γλώσσα1 (Ελληνική ή Γαλλική) και την Γλώσσα2 (Γαλλικά ή Αγγλικά) στη διαδικασία της κατανόησης της ανάγνωσης.
Περίληψη:
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να δείξει πως κινητοποιούνται οι ικανότητες κατανόησης μιας εντελώς « άγνωστης » για πολλούς ομιλητές γλώσσας. Πρόκειται για την αλβανική γλώσσα για την οποία συγκεντρώσαμε ένα σώμα κειμένων που αποτελείται από έξι γραπτά έγγραφα που προέρχονται από το διαδίκτυο και αφορούν όλα τους το θέμα του Covid-19.
Στο πλαίσιο της έννοιας της αλληλοκατανόησης, θέλουμε να παρουσιάσουμε τις διαδικασίες τις οποίες κινητοποιεί κάποιος προσπαθώντας να καταλάβει κείμενα γραμμένα στην αλβανική γλώσσα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Αλληλοκατανόηση, πολυγλωσσία, γλωσσικές ικανότητες, στρατηγικές κατανόησης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
29
Αριθμός σελίδων:
127
ERMELINDA KASEMI_ Mémoire 2020 Intercompréhension .pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο