Προσέγγιση γεωλογικών εννοιών από μαθητές μέσω της εκπαίδευσης STEM-STEAM

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2938334 169 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-03-10
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
ΚΑΡΑΜΗΤΣΙΟΥ ΘΕΑΝΩ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ασημίνα Αντωναράκου, Καθηγήτρια, Τομέας Ιστορικής Γεωλογίας και Παλαιοντολογίας, Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Προσέγγιση γεωλογικών εννοιών από μαθητές μέσω της εκπαίδευσης STEM-STEAM
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Προσέγγιση γεωλογικών εννοιών από μαθητές μέσω της εκπαίδευσης STEM-STEAM
Περίληψη:
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η σύλληψη και η επιγραμματική σχεδίαση μιας
σειράς εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων STEM – STEAM για μαθητές δημοτικού που
σχετίζονται με βασικές έννοιες των γεωεπιστημών. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκαν
τρεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αντικείμενο τη δημιουργία και δομή της Γης
και τρεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αντικείμενο τον γεωλογικό χρόνο. Σε δύο
δραστηριότητες έγινε μια πιλοτική εφαρμογή σε μικρή ομάδα παιδιών. Βασικά υλικά
των εφαρμογών αποτέλεσαν ευπρόσιτα φυσικά υλικά, σχεδιαγράμματα, σκίτσα,
κινούμενες αναπαραστάσεις αλλά και βιβλία σχετικά με το θέμα της εργασίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
γεωλογία, εκπαίδευση, σχολεία, αγωγή, επιστήμη, παιδαγωγική, διδακτική
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
49
Αριθμός σελίδων:
38
Θεανώ Καραμήτσιου πτυχιακή.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο