Διερεύνηση των αξιών και στάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2938465 151 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική ψυχολογία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-03-17
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Γεωργαντά Γεωργία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Επόπτρια: Αικατερίνη Γκαρή, Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Τριμελής Επιτροπή:
Αικατερίνη Γκαρή, Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Άννα Παγοροπούλου, Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Αικατερίνη Λαμπροπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση των αξιών και στάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Values and attitudes of primary and secondary education teachers towards gifted education.
Περίληψη:
Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται πιθανές σχέσεις των αξιών και στάσεων περί χαρισματικότητας και ισότητας εκπαιδευτικών ευκαιριών, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά. Στο δείγμα συμμετείχαν 93 εκπαιδευτικοί από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, Α/βάθμια και Β/βάθμια, διαφόρων ειδικοτήτων. Από τα συμπεράσματα που εξήχθησαν προέκυψε ότι από τα δημογραφικά στοιχεία των εκπαιδευτικών, μόνο η συμμετοχή σε επιμορφώσεις σχετικές με τη χαρισματικότητα, φαίνεται να διαφοροποιεί τις αντιλήψεις τους ως προς την αναγνώριση των αναγκών των μαθητών υψηλών ικανοτήτων. Αντίστοιχα, οι μεταβλητές της ηλικίας και της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, καθώς και η βαθμίδα εκπαίδευσης φαίνεται να διαφοροποιούν τις αντιλήψεις τους για την ισότητα εκπαιδευτικών ευκαιριών. Συζητείται η σύνδεση των ευρημάτων αυτών με τη βιβλιογραφία, καθώς και οι προεκτάσεις τους σε πρακτικό επίπεδο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
χαρισματικοί μαθητές, εκπαιδευτικοί, στάσεις, αξίες, αντιλήψεις
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
119
Αριθμός σελίδων:
100
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf (962 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο