Ανάπτυξη ικανοτήτων 21ου αιώνα, μέσω δημιουργίας θεατρικής παράστασης και κατασκευής ψηφιακού παιχνιδιού ChoiCo στο μάθημα της Γαλλικής γλώσσας, σε πρωτοετείς φοιτητές. Μία Έρευνα Δράση

Διπλωματική Εργασία uoadl:2938891 101 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-03-29
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Αναγνώστου Ειρήνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ζαχαρούλα Σμυρναίου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ

Πολυχρόνης Κυνηγός, Καθηγητής, Υπεύθυνος Κατεύθυνσης "Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" ΦΠΨ, ΕΚΠΑ

Κατερίνα Μακρή, Διδάκτορας Επιστημονικός συνεργάτης, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάπτυξη ικανοτήτων 21ου αιώνα, μέσω δημιουργίας θεατρικής παράστασης και κατασκευής ψηφιακού παιχνιδιού ChoiCo στο μάθημα της Γαλλικής γλώσσας, σε πρωτοετείς φοιτητές. Μία Έρευνα Δράση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ανάπτυξη ικανοτήτων 21ου αιώνα, μέσω δημιουργίας θεατρικής παράστασης και κατασκευής ψηφιακού παιχνιδιού ChoiCo στο μάθημα της Γαλλικής γλώσσας, σε πρωτοετείς φοιτητές. Μία Έρευνα Δράση
Περίληψη:
Σκοπός της έρευνας είναι να δημιουργήσει γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη ικανοτήτων του 21ου αιώνα προσφέροντας δύο «υπό συνθήκη» δραστηριότητες με την χρήση δύο διαφορετικών Διδακτικών Συνθηκών. Με την χρήση ψηφιακών εργαλείων αλλά και του θεατρικού παιχνιδιού σκοπός της έρευνας είναι να παρέχει στους φοιτητές διαφορετικά «σχήματα» προκειμένου να αναπτύξουν «σύνθετες ικανότητες» κινητοποιώντας την συγκλίνουσα και την αποκλίνουσα σκέψη τους. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση του θεατρικού παιχνιδιού ως κατάλληλου ή μη εργαλείου για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της συνεργατικής ομαδικότητας των φοιτητών κατά την διάρκεια της κατασκευής των παραγομένων. Καθώς επίσης και η διερεύνηση της εφαρμογής του ψηφιακού εργαλείου Popplet, αλλά και του ψηφιακού εργαλείου ChoiCo ως κατάλληλου ή μη εργαλείου για την ανάπτυξη των ίδιων δεξιοτήτων/ικανοτήτων.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
δεξιότητες 21ου αιώνα, Διδακτικές συνθήκες, σχήματα, ψηφιακό παιχνίδι, θεατρικό παιχνίδι
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
130
Αριθμός σελίδων:
177
(ΨΤ) Αναγνώστου Ειρήνη Διπλωματική 2020-converted.pdf (6 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο