Διγλωσσία και Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους δίγλωσσους μαθητές

Διπλωματική Εργασία uoadl:2959784 100 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία. Διδακτική Γλώσσας
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-08-25
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Λιονής Χαράλαμπος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Ευγενία Μαγουλά Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δρ. Ιωάννης Γαλαντόμος Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους δίγλωσσους μαθητές
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους δίγλωσσους μαθητές
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια το ελληνικό σχολείο υποδέχεται μαθητές διαφορετικών εθνικοτήτων, τους οποίους εντάσσει σε τάξεις με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίζουν μία νέα πραγματικότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνονται οι εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν πάντα επιμόρφωση αναφορικά με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τους δίγλωσσους, θεωρούν ότι το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η γνωστική ανομοιογένεια των μαθητών ενώ χρησιμοποιούν κοινή μέθοδο για όλα τα παιδιά.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Διγλωσσία, πρώτη, δεύτερη ξένη γλώσσα, κατατεθειμένη και μη κατατεθειμένη διγλωσσία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, αγγλική γλώσσα ως lingua franca.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
45
Αριθμός σελίδων:
66
Διπλωματική Εργασία Χαράλαμπου Λιονή.pdf (9 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο