Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία. Διδακτική ΓλώσσαςΒιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-08-25
Συγγραφέας:
Λιονής Χαράλαμπος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Ευγενία Μαγουλά Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δρ. Ιωάννης Γαλαντόμος Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους δίγλωσσους μαθητές
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους δίγλωσσους μαθητές
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια το ελληνικό σχολείο υποδέχεται μαθητές διαφορετικών εθνικοτήτων, τους οποίους εντάσσει σε τάξεις με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίζουν μία νέα πραγματικότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνονται οι εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν πάντα επιμόρφωση αναφορικά με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τους δίγλωσσους, θεωρούν ότι το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η γνωστική ανομοιογένεια των μαθητών ενώ χρησιμοποιούν κοινή μέθοδο για όλα τα παιδιά.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Διγλωσσία, πρώτη, δεύτερη ξένη γλώσσα, κατατεθειμένη και μη κατατεθειμένη διγλωσσία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, αγγλική γλώσσα ως lingua franca.
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
45