Ψυχική ανθεκτικότητα και αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2966069 149 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική ψυχολογία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-11-24
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Βελησαρίου Ελισσάβετ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πολυχρόνη Φωτείνη Δεπ Τμήμα Ψυχολογίας Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Λαμπροπούλου Αικατερίνη Δεπ Τμήμα Ψυχολογίας Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Διαμάντω Φιλιππάτου Δεπ Τμήμα Ψυχολογίας Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ψυχική ανθεκτικότητα και αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ψυχική ανθεκτικότητα και αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας
Περίληψη:
Κυρίαρχοι στόχοι της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ψυχικής ανθεκτικότητας και του αισθήματος αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, στο διάστημα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και το κατά πόσο οι στάσεις και οι γνώσεις των εκπαιδευτικών πάνω στις νέες τεχνολογίες, σχετίζονται με την ψυχική ανθεκτικότητα και την αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 270 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι πλειοψηφία των συμμετεχόντων δήλωσαν, οτι η εμπειρία τους απο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν αρνητική και οτι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υστερεί σημαντικά σε σχέση με την δια ζώσης. Βρέθηκε υψηλός βαθμός συσχέτισης μεταξύ ψυχικής
ανθεκτικότητας και αίσθησης αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών. Επίσης, βρέθηκε θετική συσχέτιση μεταξύ της γνώμης των εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση, των γνωσεών τους στην χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και των δυσκολιών σχεδιασμού και διεγαγωγής των διαδικτυακών μαθημάτων, που αντιμετώπισαν. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν, οτι η ψυχική ανθεκτικότητα και το αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών την περίοδο της τηλεκπαίδευσης διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα. Τέλος, θα ήταν χρήσιμο σε
μελλοντικές έρευνες να διερευνηθούν και ποιοτικά οι παράγοντες, που συνέβαλαν σε αυτή την διατήρηση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικοί, ψυχική ανθεκτικότητα, αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
124
Αριθμός σελίδων:
94
Διπλωματική Βελησαρίου Ελισσάβετ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο