Τα Παραδοσιακά και τα Νέα Μέσα ως στρατηγικοί πυλώνες χάραξης και υλοποίησης προεκλογικής εκστρατείας στις εκλογές Α βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης Μελέτη Περίπτωσης του Δήμου Χαλκιδαίων

Διπλωματική Εργασία uoadl:2967614 110 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-11-30
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Γιαννακοπούλου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ρόη Παναγιωτοπούλου, Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα Παραδοσιακά και τα Νέα Μέσα ως στρατηγικοί πυλώνες χάραξης και υλοποίησης προεκλογικής εκστρατείας στις εκλογές Α βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης Μελέτη Περίπτωσης του Δήμου Χαλκιδαίων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τα Παραδοσιακά και τα Νέα Μέσα ως στρατηγικοί πυλώνες χάραξης και υλοποίησης προεκλογικής εκστρατείας στις εκλογές Α βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης Μελέτη Περίπτωσης του Δήμου Χαλκιδαίων
Περίληψη:
Οι ραγδαίες αλλαγές, που συντελούνται τις τελευταίες δεκαετίες, οδηγούν στην
εφαρμογή και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και καινοτομιών σε ευρύ φάσμα
δραστηριοτήτων. Εστιάζοντας στον πολυσχιδή τομέα της επικοινωνίας
διαπιστώνεται, ότι πλέον επιστρατεύονται σύγχρονες πρακτικές, προκειμένου να
εξυπηρετηθούν οι στόχοι. Η επικοινωνία αντιπροσωπεύει μία από τις τάσεις της
σύγχρονης κανονικότητας, η οποία εδραιώνει τη θέση της και τη συνακόλουθη
εξάρτηση της με το πολιτικό, κοινωνικό αλλά και ατομικό πεδίο, ενώ ταυτόχρονα
αναπτύσσεται ένας έντονος διάλογος εντός δημόσιας σφαίρας. Σε πολιτικό επίπεδο
παρατηρείται εντονότερη η χρήση εκσυγχρονισμένων εργαλείων μάρκετινγκ με πιο
εύκολα αντιληπτή εκείνη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την
προβολή και προσέλκυση κοινού.
Στο πλαίσιο αυτό, οι παντός είδους πολιτικοί και πολιτευόμενοι δίνουν
έμφαση στο σχεδιασμό και υλοποίηση της κατάλληλης επικοινωνιακής
δραστηριότητας, ώστε να επικρατήσουν στο «παιχνίδι των εντυπώσεων». Το
γεγονός αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό και από τον τρόπο που σχεδιάζονται πλέον
οι προεκλογικές εκστρατείες και από το συνδυασμό παραδοσιακών και νέων μέσων,
που επιστρατεύουν. Η ευρεία τάση αξιοποίησης σύγχρονων εργαλείων πολιτικής
επικοινωνίας συναντάται και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης.
Έχοντας ως βάση αυτές τις διαπιστώσεις στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί
και θα αξιολογηθεί, ο ρόλος των μέσων επικοινωνίας, παραδοσιακών και
σύγχρονων, όσον αφορά τον σχεδιασμό και στην αποτελεσματικότητα των
προεκλογικών εκστρατειών τοπικής αυτοδιοίκησης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Δήμος Χαλκιδέων, τοπική αυτοδιοίκηση, πολιτική επικοινωνία, προεκλογική εκστρατεία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολιτικό μάρκετινγκ, παραδοσιακά μέσα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
55
Αριθμός σελίδων:
136
FINAL_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_NOVEMBER_10-11-2020_ΚΑΤΑΘΕΣΗ.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο