Η εμπειρία της διαδικτυακής εκπαίδευσης των μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος «Κλινική και Πειραματική Νευροχειρουργική» στην εποχή του Covid19:εργασία ερωτηματολογίου

Διπλωματική Εργασία uoadl:2974744 56 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κλινική και Πειραματική Νευροχειρουργική
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-02-26
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Λιάκουρα Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Καλαματιανός Θεοδόσης, Ακαδ. Υπότροφος, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Στράντζαλης Γεώργιος, Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Πιάγκου Μαρία, Αν. Καθηγήτρια, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η εμπειρία της διαδικτυακής εκπαίδευσης των μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος «Κλινική και Πειραματική Νευροχειρουργική» στην εποχή του Covid19:εργασία ερωτηματολογίου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η εμπειρία της διαδικτυακής εκπαίδευσης των μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος «Κλινική και Πειραματική Νευροχειρουργική» στην εποχή του Covid19:εργασία ερωτηματολογίου
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετηθούν οι απόψεις, προτιμήσεις και προτάσεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του ΠΜΣ “Κλινική και Πειραματική Νευροχειρουργική” σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση πάνω σε θεωρητικά μαθήματα νευροανατομίας που παρακολούθησαν κατά τη διάρκεια των μέτρων που επιβλήθηκαν εξ αιτίας της πανδημίας του Covid–19. Η έρευνα θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική καθώς από αυτή αναδεικνύονται τα προβλήματα που συναντάνε οι μεταπτυχιακοί φοιτητές στην παρακολούθηση των μαθημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και ο βαθμός που αυτού του είδους η εκπαίδευση καλύπτει τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Μέσω της έρευνας εξετάστηκαν τα βασικότερα προβλήματα που εντοπίζουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο βαθμός που αυτή καλύπτει τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, καθώς και ο τρόπος που επιδρά το δημογραφικό προφίλ των φοιτητών στις απόψεις τους για το εν λόγω ζήτημα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη διενέργεια της έρευνας ήταν αυτή της ποσοτικής πρωτογενούς έρευνας, με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 40 φοιτητές, με την πλειοψηφία να είναι δημόσιοι υπάλληλοι, έως 40 ετών, με εκπαιδευτικό επίπεδο βασικού πτυχίου, περισσότερες από 40 ώρες εμπειρίας σε διαδικτυακή εκπαίδευση και εμπειρία από μεικτή (σύγχρονη και ασύγχρονη) εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπήρξαν σε μικρό βαθμό εμπόδια στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Οι συμμετέχοντες έδειξαν τάση συμφωνίας ότι ο νέος τρόπος διδασκαλίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τους είναι αρεστός, ωστόσο δήλωσαν πως προτιμούν την δια ζώσης. Ικανοποιητική θεωρήθηκε η επικοινωνία με τον καθηγητή και μέτρια με τους φοιτητές. Οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι η μεικτή μέθοδος σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης ήταν αναγκαία για την κάλυψη των μαθησιακών στόχων των μαθημάτων. Επιπλέον, οι προτάσεις των μεταπτυχιακών φοιτητών ως προς τη βελτίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εστίαζαν στη βελτίωση της δομής και της λειτουργίας της ηλεκτρονικής τάξης και ότι χρειάζεται επιπλέον ώρα διαδικτυακής διδασκαλίας. Τέλος, η έρευνα έδειξε ότι η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, η επαγγελματική κατάσταση, η εμπειρία στην διαδικτυακή εκπαίδευση επιδρούν στις απόψεις των φοιτητών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Φοιτητές νευροανατομίας, Covid-19
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
35
Αριθμός σελίδων:
43
Liakoura_Aikaterini_MSc.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο