Influencing στον τουρισμό και βιωσιμότητα

Διπλωματική Εργασία uoadl:3218627 86 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-06-11
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Μπαχαρίδη Ελισάβετ-Θέμις
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Influencing στον τουρισμό και βιωσιμότητα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Influencing στον τουρισμό και βιωσιμότητα
Περίληψη:
Όσον αφορά το μάρκετινγκ, λίγα εργαλεία στην τουριστική βιομηχανία είναι τόσο ισχυρά όσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι Social media influencers είναι ένα καυτό θέμα αυτές τις μέρες στον τουριστικό κλάδο. Χάρη στους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram έχουν διευκολύνει από ποτέ τόσο τα ξενοδοχεία να στοχεύουν συγκεκριμένες αγορές με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα αλλά και τους ίδιους τους ακολούθους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιλογή τουριστικού προορισμού.
Η βιβλιογραφία για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνει διάκριση μεταξύ «influencers» και «influence». Οι πρώτοι είναι χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, οι influencers μπορεί να έχουν μεγάλο αριθμό ακολούθων στο Twitter ή πολλούς φίλους στο Facebook. Ο όρος επιρροή χρησιμοποιείται αντ' αυτού για να αναφέρεται στον κοινωνικό αντίκτυπο του περιεχομένου που μοιράζονται οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας και της έρευνας που διεξάγει είναι να αναδείξει τον βαθμό που οι ταξιδιωτικοί influencers επιδρούν στους ακολούθους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τις τουριστικές τους προτιμήσεις και πιο συγκεκριμένα στους βιώσιμους τουριστικούς προορισμούς.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Γενικά έργα
Λέξεις-κλειδιά:
Τουρισμός, κοινωνικά δίκτυα, επιρροή, έρευνα, μάρκετινγκ
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
42
Αριθμός σελίδων:
79
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΘΕΜΙΣ ΜΠΑΧΑΡΙΔΗ2.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο