Η Αξιολόγηση και Επίδραση των Συστημάτων μαθησιακής Τεχνολογίας (LMS) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Διπλωματική Εργασία uoadl:3218754 98 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-06-13
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Αλβέρτης Αναστάσιος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια ,ΠΤΔΕ , ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Αξιολόγηση και Επίδραση των Συστημάτων μαθησιακής Τεχνολογίας (LMS) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Αξιολόγηση και Επίδραση των Συστημάτων μαθησιακής Τεχνολογίας (LMS) στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Περίληψη:
Οι νεότερες εξελίξεις στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας έχουν επιφέρει ριζικές αλλαγές στην κοινωνία, επιτάσσοντας την κατάρτιση της νέας γενιάς με την απόκτηση νέων γνωστικών δεξιοτήτων. Με την εισβολή της τεχνολογίας στον χώρο της εκπαίδευσης, είναι κατανοητό ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας οφείλουν να εναρμονιστούν με τις επικείμενες αλλαγές.
Οι αναδυόμενες τεχνολογίες στον ψηφιακό κόσμο δημιουργούν νέες ευκαιρίες μάθησης, προσφέροντας την δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν από απόσταση, με μεγαλύτερη ευελιξία και εξατομικευμένες δράσεις, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς τις παραδοσιακές μεθόδους μάθησης.
Τα συστήματα μαθησιακής τεχνολογίας (LMS) και οι δυνατότητες που προσφέρουν, αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας και συνοδεύουν την εκπαίδευση. Προσφέρουν την δυνατότητα για νέες εκπαιδευτικές πρακτικές υβριδικής μάθησης και μοντέλα συνεργασίας, προωθώντας καινοτόμες στρατηγικές μάθησης.
Η δομή του σύγχρονου σχολείου οφείλει να εξοικειωθεί προς την χρήση νέων τεχνολογιών, ανταποκρινόμενη στα νέα παιδαγωγικά και κοινωνικά δεδομένα της εποχής, καθοδηγώντας τους μαθητές σε νέους τρόπους ανακάλυψης της γνώσης.
Τελικός στόχος είναι η προετοιμασία του μελλοντικού μαθητή-πολίτη, αναπτύσσοντας ήπιες δεξιότητες που θα του επιτρέψουν να ανταποκριθεί στις επαυξημένες ανάγκες της παγκοσμιοποιημένης ψηφιακής κοινωνίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Συστήματα Μαθησιακής Τεχνολογίας, Αξιολόγηση, Επίδραση, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
179
Αριθμός σελίδων:
115
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Anastasios Alvertis_msc_thesis.pdf
6 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.