Τo σοβαρό παίγνιο <> ως εργαλείο εκπαίδευσης για έναν τεχνικό διευθυντή στον κλασικό αθλητισμό

Πτυχιακή Εργασία uoadl:3237291 68 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-11-03
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
ΜΑΛΑΙΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΥΘΙΝΟΣ- Καθηγητής - Σ.Ε.Φ.Α.Α. (ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ) - Ε.Κ.Π.Α.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΑΜΝΟΠΟΥΛΟΣ- Ε.Ε.Π - Σ.Ε.Φ.Α.Α. (ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ)-Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τo σοβαρό παίγνιο <> ως εργαλείο εκπαίδευσης για έναν τεχνικό διευθυντή στον κλασικό αθλητισμό
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τo σοβαρό παίγνιο <> ως εργαλείο εκπαίδευσης για έναν τεχνικό διευθυντή στον κλασικό αθλητισμό
Περίληψη:
Σκοπός: Σκοπός της εργασίας, ήταν να διερευνήσει ποιες συγκεκριμένες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που χρειάζεται να κατέχει ένας Τεχνικός Διευθυντής ενός συλλόγου Κλασικού Αθλητισμού, προσομοιώνονται στο σοβαρό παίγνιο «Maxithlon» και κατά πόσο το συγκεκριμένο παίγνιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά, ως εργαλείο εκπαίδευσης ενός Τεχνικού Διευθυντή.
Μεθοδολογία: Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Πραγματοποιήθηκε αναλυτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα, καθώς και σε σχετικές ιστοσελίδες, με στόχο τον εντοπισμό των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για έναν Τεχνικό Διευθυντή συλλόγου Κλασικού Αθλητισμού, ώστε να είναι αποτελεσματικός κατά την εκτέλεση της εργασίας του. Μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και του διαδικτύου, πραγματοποιήθηκε η ανάλυση και η περιγραφή του παιγνίου «Maxithlon». Ως μέσο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερευνητικό πρωτόκολλο.
Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το σοβαρό παίγνιο «Maxithlon» ικανοποιεί 22 από τις 28 ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις του ερευνητικού πρωτοκόλλου (78.57 %), οι οποίες, έχουν σχέση κυρίως με το αθλητικό μάνατζμεντ, και το αθλητικό μάρκετινγκ. Επομένως, τόσο από το μεγάλο ποσοστό, όσο και από τις συγκεκριμένες ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις που αναπτύσσονται μέσα από το παίγνιο, συμπεραίνεται ότι το σοβαρό παίγνιο «Maxithlon», μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά ως εργαλείο εκπαίδευσης για θέση εργασίας του Τεχνικού Διευθυντή συλλόγου Κλασικού Αθλητισμού.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνικός Διευθυντής, Maxithlon, Σοβαρό Παίγνιο, Εκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
51
Αριθμός σελίδων:
42
MAXITHLON ΕΚΔΟΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΓΑΜΟ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο