The place and coverage of migrants and refugees in France’s mainstream media during the 2022 presidential elections.

Διπλωματική Εργασία uoadl:3245449 47 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδησεογραφική Κάλυψη των Προσφυγικών Ροών
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-11-16
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Galotta Clara
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
George Pleios, Professor, Department of Communication and Media Studies, NKUA.
Nikos Papanastasiou, Assistant Professor, Department of Communication and Media Studies, NKUA.
Ekaterini Stavrianea, Assistant Professor, Department of Communication and Media Studies, NKUA.
Πρωτότυπος Τίτλος:
The place and coverage of migrants and refugees in France’s mainstream media during the 2022 presidential elections.
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η μιντιακός χώρος και η κάλυψη των μεταναστών και των προσφύγων από κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης της Γαλλίας κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών του 2022.
Περίληψη:
Η μετανάστευση, ήταν, είναι και θα είναι πάντα ένα βασικό θέμα στην ατζέντα των μέσων ενημέρωσης, ιδίως σε προεκλογικές περιόδους. Αυτές οι περίοδοι προκαλούν μεγαλύτερη ανησυχία στο κοινό και στους ψηφοφόρους που αναζητούν συνεχή κάλυψη, αλλά είναι επίσης μια ευκαιρία για τους πολιτικούς και τα κόμματα να διαδώσουν το λόγο τους και να εκφωνήσουν ομιλίες που συχνά είναι προσωποποιημένες, ατομικές και στιγματίζουν. Σε συνδυασμό με τις νέες πλατφόρμες και εργαλεία επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και με την άνοδο των τηλεοπτικών εκπομπών για την πολιτική και τα κοινωνικά ζητήματα, τα μέσα ενημέρωσης μπόρεσαν να προσφέρουν πιο διαφοροποιημένες συζητήσεις για τα κοινωνικά θέματα αλλά και να ενισχύσουν τη διάδοση ακραίου λόγου των δύο πλευρών του πολιτικού φάσματος, υπονομεύοντας τα παραδοσιακά κόμματα και την πολιτική ορθότητα. Η άνοδος της ενημεροδιασκέδασης προσέλκυσε, υπό το πρόσχημα της κοινωνικής συζήτησης και της πολιτικής αντιπαράθεσης, ακροατές και τηλεθεατές προσφέροντας ψυχαγωγία. Οι τηλεοπτικές συζητήσεις έγιναν πιο προσιτές, πιθανώς και πιο διασκεδαστικές και απευθύνονται σε ένα κοινό που συνήθως δεν ενδιαφέρεται για την πολιτική, αλλά καταλήγει να δίνει το χώρο σε ακραίες και αμφιλεγόμενες ομιλίες και δηλώσεις που προκαλούν σύγχυση στους ψηφοφόρους και λειτουργούν προς όφελος των ακροδεξιών κομμάτων.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μετανάστευση, πολιτική, μέσα ενημέρωσης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Γαλλία, ενημεροδιασκέδαση, αφήγημα.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
130
Αριθμός σελίδων:
74
The place and coverage of migrants and refugees in France’s mainstream media during the 2022 presidential elections. .docx.pdf (498 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο