Lernstrategien und Lernerautonomie im DaF-Unterricht

Διπλωματική Εργασία uoadl:3257182 108 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-01-18
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Καλλιάρα Βιργινία-Ουρανία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Φρειδερίκη Μπατσαλιά, Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συνεπιβλέπουσες Καθηγήτριες: Ευδοκία Μπαλάση, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Άννα Χήτα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Lernstrategien und Lernerautonomie im DaF-Unterricht
Γλώσσες εργασίας:
Γερμανικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγικές εκμάθησης και η αυτονομία του μαθητή στη διδασκαλία της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας
Περίληψη:
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνά τις στρατηγικές εκμάθησης και την αυτονομία του μαθητή στη διδασκαλία της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας. Κεντρικό ερώτημα αποτελεί κατά πόσο οι συγκεκριμένες στρατηγικές εκμάθησης αλλά και η αυτονομία του μαθητή προάγονται στη διδασκαλία της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας. Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα δίνεται μέσω θεωρητικής και μεθοδολογικής προσέγγισης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Στρατηγικές εκμάθησης ξένης γλώσσας, διδασκαλία της Γερμανικής ως Ξένη Γλώσσα, Aυτονομία του μαθητή, Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
45
Αριθμός σελίδων:
89
Virginia Kalliara Masterarbeit.pdf (9 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο