Αναφορές:
Polydoros, G. (2021). Educational Software to Teach Fractions and The Effect on Students’ Learning Styles. Journal of Research and Opinion, 8 (7), 2986-2990. http://researchopinion.in/index.php/jro/article/view/114/205
Πολύδωρος, Γ. (2015). Οι ΤΠΕ και η επίδραση τους στις Μεταγνωστικές δεξιότητες και στα Μαθησιακά στυλ. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 8. http://dx.doi.org/10.12681/icodl.33
Πολύδωρος, Γ. (2017). Η μεταγνωστική δεξιότητα «Σχεδιασμός» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 13(2), 97-106. https://doi.org/10.12681/jode.14580
Polydoros, G. (2017). E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 9, 82-91.
https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/1065
Πολύδωρος, Γ. (2017). Διδασκαλία και εκμάθηση με tablets στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 9, 141-151. http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1075
Polydoros, G. & Baralis, G. (2019). Impact of educational software use in correlation with students’ math performance. Social Science and Humanities Journal, 3(10), 1535-1551. http://sshj.in/index.php/sshj/article/view/467
Γαγάτσης, Α., Μιχαηλίδου, Ε. & Σιακαλλή, Μ. (2001). Θεωρίες
αναπαράστασης και μάθησης των μαθηματικών. Λευκωσία:
Πανεπιστήμιο Κύπρου-Erasmus IP1.
Aldon, G., Barzel, B., Clark-Wilson, A., & Robutti, O. (2013). Designing
resources for teacher education with technologies: EdUmatics Project. Στο
E. Faggiano & A. Montone (Eds.), Proceedings of the 11th International
Conference on Technology in Mathematics Teaching (σ. 307-313). Bari,
Italy: University of Bari.
Drijvers, P., Ball, L., Barzel, B., Heid, M.K., Cao, Y., & Maschietto, M.
(2016). Uses of technology in lower secondary mathematics education. In
G. Gaiser (Ed.), ICME13 Topical Surveys. Springer Open.
OECD (2005). Are Students Ready for a Technology-Rich World? What
PISA StudiesTell Us. Paris: OECD.Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα:
http://www.oecd.org/education/school/programmeforinternationalstudentass
essmentpisa/35995145.pdf
Wang, F., & Hannafin, M. J. (2005). Design-based research and technology-
enhanced learning environments. Educational Technology Research and
Development, 53(4), 5–23.