Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ σε Ειδησεογραφική Ιστοσελίδα: Η περίπτωση του Newsbomb.gr

Διπλωματική Εργασία uoadl:3327405 47 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-05-09
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Κρασανάκη Μαρία-Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρη Καθηγήτρια , Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ σε Ειδησεογραφική Ιστοσελίδα: Η περίπτωση του Newsbomb.gr
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα: Η περίπτωση του Newsbomb.gr
Περίληψη:
Η δημοσιογραφία δεν είναι πλέον μια απλή επιστήμη αλλά αποτελεί ένα πιο σύγχρονο και πιο περίπλοκο πεδίο μελέτης. Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη και η έλευση του διαδικτύου στις ζωές μας αναθεώρησε τον τρόπο με τον οποίο διαβάζουμε ειδήσεις. Οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες χρειάζονται έναν πιο δυναμικό τρόπο για να έρθουν στις οθόνες μας και έναν ακόμα πιο εξειδικευμένο τρόπο για να μας κρατήσουν μέσα στα άρθρα τους. Η επικοινωνία και το μάρκετινγκ είναι δύο μέσα, τα οποία βοηθούν όχι μόνο τις απλές εταιρείες αλλά και τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες να αναδειχθούν είτε με φυσικό είτε με διαδικτυακό τρόπο και να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο να τις ανοίξει με ένα μόλις «κλικ».

Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα» στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ο λόγος επιλογής του συγκεκριμένου θέματος έγινε με γνώμονα το αντικείμενο σπουδών αλλά και λόγω της θέσεως εργασίας, καθώς «υπηρετώ» τη δημοσιογραφία ως συντάκτρια σε ειδησεογραφικό διαδικτυακό μέσο στην Αθήνα. Για μένα σημαντικό στοιχείο σε μια ιστοσελίδα δεν είναι μόνο το περιεχόμενο και οι ειδήσεις αλλά η εικόνα που δημιουργείται στον αναγνώστη-χρήστη από το σύνολο της ιστοσελίδας. Ο δημοσιογράφος αποτελεί στις ημέρες μας ένα αληθινό «πολυεργαλείο» καθώς εν ώρα εργασίας θα πρέπει να γνωρίζει τί «επικοινωνεί» και τί παρέχει στον χρήστη.

Το θέμα της ερευνητικής εργασίας ήταν ένα μεγάλο στοίχημα καθώς είναι λίγες οι βιβλιογραφικές πηγές που θα μπορούσαν να δώσουν υλικό για συγγραφή, μιας και τα δεδομένα κάθε χρόνο διαφοροποιούνται. Ωστόσο μέσα από μελέτη, αναζήτηση και έρευνα έχει δημιουργηθεί ένα συνδυαστικό αποτέλεσμα, το οποίο παρουσιάζει τη διαδικτυακή δημοσιογραφία και την Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα, μελετώντας συγκεκριμένα την περίπτωση του Newsbomb.gr, στο οποίο εργάζομαι ως συντάκτρια.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακή δημοσιογραφία, επικοινωνία, μάρκετινγκ, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, ειδησεογραφική ιστοσελίδα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
36
Αριθμός σελίδων:
116
Krasanaki-Marianna-Diplomatiki.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο