Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-07
Συγγραφέας:
Κριτού Μαρίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική επικοινωνίας & μάρκετινγκ: η περίπτωση του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» .
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Communication and & marketing strategy: the case of the Organization "The Smile of the child"
Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύει τη στρατηγική επικοινωνίας και τις δράσεις
του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού» μέσα από μια συνδυασμένη προσέγγιση
ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας, συλλέχθηκαν
δεδομένα από 300 ερωτώμενους, ενώ στην ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκαν
συνεντεύξεις με στελέχη και εθελοντές του οργανισμού. Η ανάλυση των δεδομένων
αποκάλυψε ότι, παρά την ευρεία γνώση και την ικανοποίηση του κοινού από τις
δράσεις του οργανισμού, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στην επικοινωνία και την
ενημέρωση. Παράλληλα, τονίζεται η ανάγκη για αύξηση της διαφάνειας και της
εμπιστοσύνης απέναντι στο κοινό. Η εργασία καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις
για την ενίσχυση της στρατηγικής επικοινωνίας του οργανισμού, προκειμένου να
αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η επιρροή του στην κοινωνία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Επικοινωνιακή στρατηγική, εθελοντισμός, κοινωνική ευαισθητοποίηση, ΜΚΟ, δράσεις υποστήριξης, διαφάνεια.
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
43
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_Μ_ΚΡΙΤΟΥ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.