Στρατηγικές για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο Δημοτικό Σχολείο

Διπλωματική Εργασία uoadl:3401081 10 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Επιστημών της Αγωγής
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-13
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Μιχελαράκη Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου, Καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Χριστίνα Συριοπούλου-Δελλή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΑ.ΜΑΚ
Δρ. Ηλίας Βασιλείου, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, Γλωσσολόγος, Ειδικός Παιδαγωγός
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγικές για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο Δημοτικό Σχολείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγικές για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο Δημοτικό Σχολείο
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο και την καλλιέργεια των κοινωνικο-συναισθηματικών τους δεξιοτήτων, δηλαδή της αυτοεπίγνωσης, της αυτοδιαχείρισης, της κοινωνικής επίγνωσης, της διαχείρισης σχέσεων και της υπεύθυνης λήψης αποφάσεων. Προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά στην κοινωνικο-συναισθηματική επάρκεια, προχωρήσαμε σε βιβλιογραφική ανασκόπηση των υφιστάμενων στρατηγικών κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης που απευθύνονται σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι στρατηγικές που εφαρμόζονται για την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο Δημοτικό Σχολείο μπορούν να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών του δείγματός μας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση, κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες, κοινωνικο-συναισθηματική επάρκεια, Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, στρατηγικές, Δημοτικό Σχολείο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
128
Αριθμός σελίδων:
111
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο έως 2024-12-14.

Στρατηγικές για την κοινωνικο συναισθηματική μάθηση των μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φασματος στο δημοτικό σχολείο.pdf
976 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο έως 2024-12-14.