Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική της ΒιολογίαςΒιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-11-05
Συγγραφέας:
Παναγιώτη Παναγιώτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παναγιώτης Παφίλης, Καθηγητής Τμήμα Βιολογίας, ΕΚΠΑ,
Ευαγγελία Μαυρικάκη, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ,
Ευστράτιος Βαλάκος, Καθηγητής Τμήμα Βιολογίας, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Κατανοώντας τη ζωική ποικιλότητα, σχέδια μαθήματος για τους μαθητές του Λυκείου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Κατανοώντας τη ζωική ποικιλότητα, σχέδια μαθήματος για τους μαθητές του Λυκείου
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα δημιουργηθούν σχέδια μαθήματος τα οποία αφορούν στο
μάθημα της Βιολογίας της Α’ Λυκείου σύμφωνα με την ύλη του νέου προγράμματος σπουδών.
Πιο συγκεκριμένα, τα σενάρια μαθήματος βασίζονται στην Φυλογένεση, στα Σπονδυλωτά και τα
Ασπόνδυλα, στη Θρέψη και την Πέψη, στην Αναπαραγωγή και στην Αντίληψη των ερεθισμάτων.
Όλα τα σχέδια μαθήματος δημιουργούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να εμπλέκεται άμεσα ο μαθητής
και να ανακαλύπτει τη νέα γνώση υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Ταυτόχρονα, είναι
εμπλουτισμένα με φύλλα εργασίας τα οποία περιλαμβάνουν ασκήσεις με στόχο την αφομοίωση
της νέας γνώσης. Επομένως, η διδακτική προσέγγιση που ακολουθείται είναι ο
εποικοδομητισμός.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
σχέδια μαθήματος, εποικοδομητισμός, φύλλα εργασίας, μαθητής, γνώση
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
38
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.