Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-11-10
Συγγραφέας:
Παιδή Ευθυμία-Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ρήγου Μαρίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Η Χρήση των social media από τους πολιτικού αρχηγούς εντός και εκτός προεκλογικής περιόδου.»
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
"The use of social media by political leaders in and outside the pre-election period.LITICAL LEADERS IN AND OUTSIDE THE PRE-ELECTION PERIOD"
Περίληψη:
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η χρήση των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης από τους πολιτικούς αρχηγούς και τα κόμματα γενικότερα, κυρίως κατά
την προεκλογική περίοδο αλλά και εκτός αυτής. Μέσα στην εργασία αναλύονται
διάφορες πτυχές του θέματος αυτού. Συνοπτικά, ξεκινά με μια εισαγωγή στη σχέση
μεταξύ πολιτικής και social media μέσω αναδρομής μέχρι τις συνθήκες που
επικρατούν σήμερα στο πεδίο. Το δεύτερο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στα
δημοφιλέστερα social media και στην ανάλυση τους. Στη συνέχεια το ενδιαφέρον
της έρευνας στρέφεται στη σχέση των πολιτικών με τα social media που είναι και ο
βασικότερος θεματικός άξονας της εργασίας. Ένα ακόμη σημαντικό κεφάλαιο αυτής
της εργασίας είναι το τέταρτο το οποίο πραγματεύεται το φαινόμενο των trolls και
bots του διαδικτύου. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας ποσοτικής
έρευνας με σκοπό να επαληθευτούν τα θεωρητικά συμπεράσματα που έχουν
εξαχθεί από την εργασία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκλογές, πολιτικοί αρχηγοί, πολιτική επικοινωνία, κοινή γνώμη, δημοκρατία
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
110