Η αξιοποίηση των Θεατρικών Τεχνικών με στόχο την ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων των μαθητών: Μια Έρευνα-Δράσης σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2729749 859 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Θέατρο και Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-02
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Ρώσση Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παπαδόπουλος Συμεών, Επίκουρος Καθηγητής, ΠΤΔΕ, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Γραμματάς Θεόδωρος, Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Μπαμπάλης Θωμάς, Αναπλ. Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιοποίηση των Θεατρικών Τεχνικών με στόχο την ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων των μαθητών: Μια Έρευνα-Δράσης σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η αξιοποίηση των Θεατρικών Τεχνικών με στόχο την ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων των μαθητών: Μια Έρευνα-Δράσης σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού
Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ενδυνάμωση των διαμαθητικών σχέσεων μέσα από τη χρήση των θεατρικών τεχνικών εντός του σχολικού πλαισίου. Πρόκειται για μία έρευνα- δράσης, που έλαβε ως δείγμα έντεκα μαθητές ενός τμήματος της Γ΄ Δημοτικού.
Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο, το οποίο πραγματεύεται την έννοια της κοινωνικοποίησης των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Έπεται, στο δεύτερο μέρος, η ανάλυση της έρευνας, με την αναφορά στο ερευνητικό πρόβλημα, τους στόχους και τις υποθέσεις. Επίσης, πραγματοποιείται αναλυτική παρουσίαση κάθε κύκλου της έρευνας. Τέλος, αναφέρονται αναλυτικά τα συμπεράσματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θέατρο
Λέξεις-κλειδιά:
Διαμαθητικές σχέσεις, σχολική κοινωνικοποίηση, δείκτες κοινωνικοποίησης, έρευνα- δράσης, θεατρικές τεχνικές, παιδαγωγική του θεάτρου
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
106
Αριθμός σελίδων:
139
Διπλωματική Rossi.pdf (8 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο