La contribution du stage pratique à la formation des futurs enseignants dans le cadre du 1er cycle d’études au Département de Langue et Littérature Françaises de l’Université Nationale et Capodistrienne d’Athènes

Διπλωματική Εργασία uoadl:2820033 421 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-22
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Βόγκελ-Τζανταρολάκη Λυδία-Ναταλία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Χριστίνα Αναστασιάδη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Πηνελόπη Καλλιαμπέτσου-Κορακά, Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Emmanuel Vernadakis, Professeur, Faculté des lettres, langues et sciences humaines, Université d'Angers
Πρωτότυπος Τίτλος:
La contribution du stage pratique à la formation des futurs enseignants dans le cadre du 1er cycle d’études au Département de Langue et Littérature Françaises de l’Université Nationale et Capodistrienne d’Athènes
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η συμβολή της πρακτικής άσκησης στην εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του 1ου κύκλου σπουδών στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Περίληψη:
Η πρακτική άσκηση στην εκπαίδευση είναι μία περίοδος κατάρτισης του φοιτητή, η οποία συμπληρώνει τις θεωρητικές του γνώσεις και τον βοηθά να διαχειριστεί πρακτικά μία τάξη μαθητών.
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο η πρακτική άσκηση των φοιτητών της γαλλικής στην παρούσα φάση είναι αποτελεσματική, κατά πόσο προετοιμάζει τους φοιτητές, ώστε να είναι επαρκείς και άρτιοι ως προς το μελλοντικό διδακτικό τους έργο.
Η παρούσα εργασία βασίστηκε καταρχάς στους οδηγούς σπουδών του τμήματος γαλλικής φιλολογίας του πανεπιστημίου Αθήνας από το 1995 έως το 2018 και κατά δεύτερον σε προσωπικές προφορικές συνεντεύξεις 10 καθηγητών γαλλικής που είχαν κατά 90% είχαν υποδεχτεί φοιτητές στην τάξη τους. Οι καθηγητές αυτοί ανήκουν σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Le stage pratique éducatif est une période de formation de l'étudiant, qui compléte ces études théoriques et l'aide à pouvoir gérer pratiquement une classe scolaire.

Le but de ce mémoire est de constater dans quel mesure ce stage pratique des étudiants est éfficace, dans quel mésure il les prépare à être suffisant et capable en ce qui concerne leur futur oeuvre d'enseignant.

Le mémoire en question est basé en premier lieu au guide de l'étudiant du département de Langue et Littérature Françaises d'Athènes, de 1995 à 2018 et en deuxième lieu aux entretiens oraux et personnels de 10 enseignants de Français Langues Etrangères qui avaient déjà accepté (90%) des étudiants dans leurs classe. Ces enseignants appartiennent aux écoles primaires ainsi que secondaires.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
πρακτική άσκηση, καθηγητής σχολείου, μελλοντικός καθηγητής, οδηγοί σπουδών, συνεντεύξεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
11
Αριθμός σελίδων:
92
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Vogel memoire 2018_Pergamos.pdf
8 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.