ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΜΕΛΈΤΗ ΦΩΝΟΛΟΓΊΑΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΉΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΉ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΉ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2866211 409 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-04-01
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Ελσαφούρη Γιούσεφ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σπυρόπουλος Βασίλειος, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή/ ΕΚΠΑ
Μαρία Ιακώβου
Αθανάσιος Μιχάλης
Πρωτότυπος Τίτλος:
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΜΕΛΈΤΗ ΦΩΝΟΛΟΓΊΑΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΉΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΉ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΉ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Συγκριτική μελέτη φωνολογίας και φωνητικής στην Ελληνική και την Αραβική: Θεωρητική προσέγγιση και διδακτικές προτάσεις
Περίληψη:
Η μελέτη αυτή περιγράφει τις φωνολογικές διαφορές μεταξύ της ελληνικής και της
αραβικής γλώσσας από τις ακόλουθες τρεις πτυχές: Τα διακριτικά χαρακτηριστικά,τους
φωνοτακτικούς περιορισμούς και τη μορφοφωνολογία. Υποθέτοντας ότι εάν οι καθηγητές ξένων γλωσσών έχουν κάποια γνώση για τη θεωρία της γλωσσικής παρεμβολής και αν γνωρίζουν τις ομοιότητες και τις διαφορές των τεμαχιακών φωνημάτων μεταξύ της γλώσσας-στόχου και της μητρικής γλώσσας των μαθητών, θα είναι πιο εύκολο για αυτούς να γνωρίσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και η διδασκαλία τους θα είναι πιο αποτελεσματική.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Αντιπαραβολική ανάλυση, Διδασκαλία της Ελληνικής, αραβική φωνολογία.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
37
Αριθμός σελίδων:
85
Διπλωματική-Elsafoury.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο