Ανάλυση Συμπεριφοράς και Αλληλεπιδράσεων Δημοσιογράφων στο Twitter: Διερεύνηση Μοτίβων και Προτιμήσεων στην Προώθηση Δημοσιογραφικού Περιεχομένου.

Διπλωματική Εργασία uoadl:3440831 11 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-11-27
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
Ουλή Αθανασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κωνσταντίνος Μουρλάς, Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση Συμπεριφοράς και Αλληλεπιδράσεων Δημοσιογράφων στο Twitter: Διερεύνηση Μοτίβων και Προτιμήσεων στην Προώθηση Δημοσιογραφικού Περιεχομένου.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Analysis of Journalists' Behavior and Interactions on Twitter: Exploring Patterns and Preferences in Promoting Journalistic Content.
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα πρότυπα
αλληλεπίδρασης των δημοσιογράφων, οι συναισθηματικές εκφράσεις και η
χρήση του περιεχομένου έχουν μεταβληθεί με την εμφάνιση του Twitter. Με τη
χρήση μιας λεπτομερούς ανάλυσης της συμπεριφοράς στο twitter μεταξύ
δημοσιογράφων από διαφορετικά μέσα ενημέρωσης, διερευνούμε σε ποιο
βαθμό οι δημοσιογράφοι αλληλεπιδρούν με ομοϊδεάτες συναδέλφους, πώς
επηρεάζονται οι συναισθηματικές τους εκφράσεις και κατά πόσο οι
στρατηγικές περιεχομένου οδηγούν σε υψηλό engagement. Η μελέτη εξετάζει
επίσης μια τρίτη πτυχή αυτού του ερωτήματος, η οποία αφορά το virality των
tweets που δημιουργούν και τον τρόπο με τον οποίο οι δημοσιογράφοι
εξισορροπούν την καλή δημοσιογραφία με το να δίνουν στους χρήστες αυτό
που θέλουν. Η έρευνα εξετάζει τις δημοσιογραφικές πρακτικές στις ΗΠΑ και το
Ηνωμένο Βασίλειο, καταδεικνύοντας ορισμένες έντονες αντιθέσεις μεταξύ του
τρόπου με τον οποίο οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν το Twitter και
επωφελούνται από αυτό. Τα ευρήματα βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου με
τον οποίο οι δημοσιογράφοι περιηγούνται στον ψηφιακό κόσμο - ειδικότερα
στο Twitter και ρίχνουν φως στη δημοσιογραφία γενικότερα στην εποχή των
μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Twitter, δημοσιογραφία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρότυπα αλληλεπίδρασης, συναισθηματική ανάλυση, στρατηγικές περιεχομένου, virality, δέσμευση (engagement), μέσα ενημέρωσης, ψηφιακό τοπίο.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
71
Αριθμός σελίδων:
154
diplomatiki done (2).pdf (8 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο

 


Code.zip
74 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.