Αξιολόγηση ευχρηστίας προσαρμοστικών περιβαλλόντων μάθησης

Διπλωματική Εργασία uoadl:1316252 593 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση / ειδίκευση Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα και Δικτυακές Τεχνολογίες (ΤΗΛ)
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-01-07
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Νικολόπουλος Αλέξανδρος
Γαργάνης Κωνσταντίνος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Γρηγοριάδου Ομότιμη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α. (επιβλέπουσα), Κυπαρισσία Παπανικολάου Επίκουρη Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξιολόγηση ευχρηστίας προσαρμοστικών περιβαλλόντων μάθησης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Usability evaluation of adaptive learning environments
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εστιάζει στην αξιολόγηση ευχρηστίας περιβαλλόντων μάθησης
με έμφαση σε προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα. Στα πλαίσια της διπλωματικής
πραγματοποιήθηκε επισκόπηση βιβλιογραφίας σχετικά με τα διεθνή πρότυπα
αξιολόγησης και μεθόδους. Επιπλέον οι μέθοδοι SUS και ευρετικής αξιολόγησης
εφαρμόστηκαν στην αξιολόγηση του προσαρμοστικού εκπαιδευτικού συστήματος
INSPIREus (α) με τη συμμετοχή φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίοι το
αξιολόγησαν ως χρήστες-φοιτητές και συγγραφείς εκπαιδευτικού περιεχομένου
(μέθοδος SUS), και (β) με τη συμμετοχή τριων ειδικών (ευρετική μέθοδος
αξιολόγησης). Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης αυτής είναι ιδιαίτερα
ενθαρρυντικά για το σύστημα και προτείνονται μικρές βελτιώσεις, που θα το
ενισχύσουν σημαντικά.
Λέξεις-κλειδιά:
Αξιολόγηση προσαρμοστικών εκπαιδευτικών συστημάτων, Μέθοδοι αξιολόγησης, Προσαρμοστικό εκπαιδευτικό λογισμικό INSPIREus, Eυρετική μέθοδος, Μέθοδος sus
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
68
Αριθμός σελίδων:
165