Μονάδα:
Τομέας Θεωρητικής ΠληροφορικήςΒιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-03-02
Συγγραφέας:
Κάτσος Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Γρηγοριάδου, Αφροδίτη Τσαλγατίδου, Αλεξάνδρα Γασπαρινάτου
Πρωτότυπος Τίτλος:
αξιολόγηση χρηστικότητας και εμπλουτισμός του προσαρμοστικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος ALMA-ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής οπτικοποίησης του αλγορίθμου της φυσαλίδας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
evaluation for the usability and enrichment of the adaptive learning model from texts and activities ALMA - development of a web application that visualizes the bubble sort algorithm
Περίληψη:
Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής πραγματοποιούνται τα εξής:
- αξιολόγηση του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος ALMA (Adaptive
Learning Models from texts and Activities)
(http://hermes.di.uoa.gr:8088/alma3/index.php) ως προς τη χρηστικότητα με την
τεχνική ευρετικής αξιολόγησης με βάση τους κανόνες του Jakob Nielsen. Η
αξιολόγηση αυτή στοχεύει στη επανασχεδίαση των οθονών του συστήματος και στη
ροή διαλόγων, μηνυμάτων και ενεργειών που απαιτούνται για να γίνει μια
συγκεκριμένη εργασία.
-εμπλουτισμός του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος με εκπαιδευτικό
υλικό πάνω στο γνωσιακό αντικείμενο «Δομές Δεδομένων-Πίνακες», διόρθωση
προγραμματιστικών λαθών του και οπτική βελτιστοποίηση του συγγραφικού του
εργαλείου (authoring tool).
-ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής η οποία οπτικοποιεί τον αλγόριθμο της
φυσαλίδας. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη κατανόηση του αλγορίθμου της φυσαλίδας
και της λειτουργίας του. Η οπτικοποίηση αυτή πραγματοποιήθηκε σε γλώσσες
προγραμματισμού HTML, CSS και JavaScript, καθώς και με διαδικτυακά γραφικά μέσω
της γλώσσας WebGL και μίας βιβλιοθήκης για αυτή, την Three.js.
Λέξεις-κλειδιά:
Χρηστικότητα Ιστοχώρων, Ευρετική Αξιολόγηση, Διαδικτυακά Γραφικά, Οπτικοποίηση, Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
5
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
21
attachments.zip
1023 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.