Αξιοποίηση της εννοιολογικής χαρτογράφησης στη διδασκαλία εννοιών της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1324102 476 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-09-22
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Καρύδης Χρήστος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Γρηγοριάδου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξιοποίηση της εννοιολογικής χαρτογράφησης στη διδασκαλία εννοιών της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην εννοιολογική χαρτογράφηση ως εργαλείο
διδασκαλίας. Συγκεκριμένα, αξιοποιείται η ενοιολογική χαρτογράφηση για τη
διδασκαλία εννοιών του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α’ Λυκείου.
Αναπτύσσονται Φύλλα Εργασίας και Εννοιολογικοί Χάρτες για έννοιες των ενοτήτων
«Υλικό – Λογισμικό και Εφαρμογές» «Δίκτυα Υπολογιστών» του αντίστοιχου σχολικού
βιβλίου. Η διαδικασία εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας περιλαμβάνει την
διερεύνηση των παρεχόμενων εργαλείων εννοιολογικής χαρτογράφησης Cmap Tools,
την ανάγνωση και κατανόηση του υλικού του σχολικού βιβλίου, την εξαγωγή κύριων
εννοιών και την κατάλληλη διασύνδεσή τους καταλήγοντας στην κατασκευή
εννοιολογικών χαρτών και φύλλων εργασίας που μπορούν να αξιοποιηθούν για τη
διδασκαλία των συγκεκριμένων εννοιών σε μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Λέξεις-κλειδιά:
εννοιολογική χαρτογράφηση, εργαλείο CMap, εφαρμογές πληροφορικής, υλικό – λογισμικό, δίκτυα υπολογιστών
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
7-8
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
3
Αριθμός σελίδων:
39