Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών προσομοίωσης για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων

Διπλωματική Εργασία uoadl:2663531 568 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-01
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Κουκοβίνης Αλέξανδρος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
-Σμυρναίου Ζαχαρούλα (επιβλέπουσα Καθηγήτρια) Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
-Γιαννούτσου Νικολέτα (Συμβουλευτική Επιτροπή) Διδάκτωρ και Διδάσκουσα στο μεταπτυχιακό του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
-Κυνηγός Χρόνης (Συμβουλευτική Επιτροπή) Καθηγητής, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών προσομοίωσης για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών προσομοίωσης για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρόκληση της ανάπτυξης των επιχειρηματικών δεξιοτήτων μαθητών που εμπλέκονται σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που προσομοιώνει κατά το δύναται ρεαλιστικά τον επιχειρηματικό κόσμο.
Προκειμένου να εγκαθιδρυθεί η αποτελεσματικότητα ενός επιχειρηματικού παιχνιδιού στη βελτίωση επιχειρηματικών δεξιοτήτων, η εργασία αυτή αξιοποιεί δεδομένα της έρευνας η οποία έλαβε χώρα σε διεθνές επίπεδο για διάστημα 3 χρόνων (2014 – 2017) για το εκπαιδευτικό παιχνίδι προσομοίωσης Play4Guidance. Η εργασία αυτή παραθέτει και εξετάζει μερικά από τα δεδομένα αυτά (εστίαση σε ποσοτικά), προσφέροντας στο διεθνές σκηνικό την εμπειρία και τα αποτελέσματα που θα ενισχύσουν τα επιχειρηματικά παιχνίδια προσομοίωσης ως εργαλεία μάθησης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
επιχειρηματικότητα, ψηφιακό, παιχνίδι, προσομοίωση, δεξιότητες, έρευνα
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
4
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
105
Αριθμός σελίδων:
120
«Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών προσομοίωσης για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων».pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο