Αντιλήψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τους ανασταλτικούς παράγοντες στη χρήση ΤΠΕ και ψηφιακών παιχνιδιών ως εργαλεία μάθησης στο νηπιαγωγείο

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2779227 670 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-07-31
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Μακρυνίτσα Χρυσάνθη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάνεσης Διονύσιος Ε.ΔΙ.Π Τ.Ε.Α.Π.Η ΕΚΠΑ
Γιαλαμάς Βασίλειος Καθηγητής Τ.Ε.Α.Π.Η ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αντιλήψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τους ανασταλτικούς παράγοντες στη χρήση ΤΠΕ και ψηφιακών παιχνιδιών ως εργαλεία μάθησης στο νηπιαγωγείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αντιλήψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για τους ανασταλτικούς παράγοντες στη χρήση ΤΠΕ και ψηφιακών παιχνιδιών ως εργαλεία μάθησης στο νηπιαγωγείο
Περίληψη:
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει και να αναδείξει τις αντιλήψεις υποψηφίων νηπιαγωγών καθώς και να διερευνήσει τα πιθανά εμπόδια ως προς την χρήση των νέων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο και των ψηφιακών παιχνιδιών ως μέσο μάθησης. Το δείγμα των υποψηφίων νηπιαγωγών που συμμετείχε στην έρευνα ήταν φοιτητές και φοιτήτριες του Παιδαγωγικού τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών, της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, του Τμήματος της Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Το μεθοδολογικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ερωτηματολόγιο με 31 ερωτήσεις, κλειστού τύπου, 4βαθμης κλίμακας Likert, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να περιγράψουν τις αντιλήψεις των υποψηφίων παιδαγωγών για τις ΤΠΕ και το ψηφιακό παιχνίδι.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Aντιλήψεις υποψηφίων νηπιαγωγών, ΤΠΕ, ψηφιακό παιχνίδι, εμπόδια,, ερωτηματολόγιο
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
19
Αριθμός σελίδων:
86
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΠΤΥΧΙΑΚΗ.docx
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.