Εμφανίσεις όψεων του θυμικού στα σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2895723 41 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-01-23
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μαργαρίτης Αλέξανδρος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Π. Σπύρου (Επιβλέπων) πρ. Αναπλ. Καθηγητή, ΕΚΠΑ
Χ. Τριανταφύλλου Επικ. Καθηγήτρια, ΕΚΠΑ
Α. Μούτσιο-Ρέντζο Εξωτ. Συνεργάτη, Δρ. Διδακτικής των Μαθηματικών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εμφανίσεις όψεων του θυμικού στα σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εμφανίσεις όψεων του θυμικού στα σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρωνόμαστε στις όψεις του θυμικού της μαθησιακής διαδικασίας, όπως τα συναισθήματα, τη στάση, τη διάθεση, τα κίνητρα, τις προσδοκίες και τις πεποιθήσεις των μαθητών. Διάφορες έρευνες έχουν αναδείξει την συμβολή και την λειτουργικότητα αυτών των μη γνωστικών παραγόντων για την εξέλιξη των μαθητών τόσο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση όσο και στην ανώτερη εκπαίδευση με την αναγνώριση και την κατηγοριοποίηση των θυμικών δεικτών να έχει δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον στην ερευνητική κοινότητα. Στην παρούσα έρευνα, θα αναζητήσουμε τις όψεις του θυμικού που εμφανίζονται στα σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών διερευνώντας τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της χρήσης λογισμικών και κανόνων μηχανικής αναγνώρισης και κατηγοριοποίησης σε μια τέτοια διαδικασία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
θυμικό, ανάλυση συναισθήματος, μαθηματικά σχολικά εγχειρίδια
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
6
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
72
Αριθμός σελίδων:
96
Μαργαρίτης Αλέξανδρος Εμφανίσεις όψεων του θυμικού στα σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο