Η Μελέτη της Αυτορρύθμισης στον Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας στα Πλαίσια Ένταξης στο Κανονικό Σχολείο

Διπλωματική Εργασία uoadl:2898886 218 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-03-08
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Χρήστου Λαμπρινή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος, Αν. Καθηγητής ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Μελέτη της Αυτορρύθμισης στον Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας στα Πλαίσια Ένταξης στο Κανονικό Σχολείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Μελέτη της Αυτορρύθμισης στον Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας στα Πλαίσια Ένταξης στο Κανονικό Σχολείο
Περίληψη:
Τα σύγχρονα βιβλιογραφικά και εμπειρικά δεδομένα αποκαλύπτουν τα οφέλη της πρώιμης παρέμβασης σε συνδυασμό με την ενίσχυση της αυτορρύθμισης στα παιδιά με αυτισμό. Η εκπαίδευση στις στρατηγικές αυτορρύθμισης έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ατόμων με αυτισμό, ενώ παράλληλα φαίνεται ότι μειώνει τα εμπόδια στη συμμετοχή των αυτιστικών παιδιών στο σχολείο και βοηθάει στην ενίσχυση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που απαιτούνται για τα ακαδημαϊκά, κοινωνικά, σχολικά και καθημερινά καθήκοντα.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την έννοια και τις στρατηγικές αυτορρύθμισης στα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας, καθώς και το πως αυτές βοηθούν τα παιδιά στα πλαίσια ένταξης στο κανονικό σχολείο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Αυτισμός, Αυτορρύθμιση, Ένταξη, Κανονικό Σχολείο, Συνεκπαίδευση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
10
Αριθμός σελίδων:
98
Η Μελέτη της Αυτορρύθμισης στον Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότη.pdf (861 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο