Το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας στον χώρο της Εκπαίδευσης: Υπάρχουσα κατάσταση, τάσεις και μελλοντικές έρευνες.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2925829 214 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-10-22
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Προύντζος Δημήτριος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κουτρομάνος Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Ζαράνης Νικόλαος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας στον χώρο της Εκπαίδευσης: Υπάρχουσα κατάσταση, τάσεις και μελλοντικές έρευνες.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας στον χώρο της Εκπαίδευσης: Υπάρχουσα κατάσταση, τάσεις και μελλοντικές έρευνες.
Περίληψη:
Για την εξέταση της πρόβλεψης και της αποδοχής της τεχνολογίας έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά μοντέλα. Ένα μοντέλο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές έρευνες σε διάφορους τομείς (π.χ. εκπαίδευση, ιατρική) είναι το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας το οποίο βασίζεται στη Θεωρία της Δικαιολογημένης Δράσης. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί μοντέλα βασισμένα σε αυτά με σκοπό την καλύτερη πρόβλεψη της αποδοχής της τεχνολογίας.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι μέσω της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, η μελέτη της αξιοποίησης του Μοντέλου Αποδοχής της Τεχνολογίας 1 (Technology Acceptance Model 1) (Davis, 1989) και των επεκτάσεων του στον χώρο των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Μοντέλα αποδοχής της Τεχνολογίας, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, βιβλιογραφική ανασκόπηση, αντιληπτή χρησιμότητα, αντιληπτή ευκολία χρήσης, πρόθεση χρήσης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
220
Αριθμός σελίδων:
204
Διπλωματική_Προύντζος.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο