Φυσική δραστηριότητα σε άτομα με Διαταραχή Χρήσης Ουσιών: εφαρμογή του προγράμματος Made2Move

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2976619 67 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-03-24
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
ΛΙΛΕ ΑΝΝΑ-ΡΟΖΑΛΙΑ
ΒΓΟΝΤΖΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σκορδίλης Εμμανουήλ ,Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστημίο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Φυσική δραστηριότητα σε άτομα με Διαταραχή Χρήσης Ουσιών: εφαρμογή του προγράμματος Made2Move
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Φυσική δραστηριότητα σε άτομα με διαταραχή χρήσης ουσιών: εφαρμογή του προγράμματος Made2Move
Περίληψη:
Εξετάστηκε η επίδραση του προγράμματος «Made2Move» (M2M) σε άτομα με Διαταραχή Χρήσης Ουσιών (ΔΧΟ). Συμμετείχαν 4 άνδρες ηλικίας από 35 έως 62 χρονών που βρίσκονταν στη διαδικασία απεξάρτησης και φιλοξενούνταν στον ξενώνα άστεγων χρηστών στο ξενοδοχείο ΙΟΝΙΣ στην Ομόνοια. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο «IPAQ», εφαρμόστηκε το πρόγραμμα «M2M» και η εφαρμογή κινητού τηλεφώνου «Βηματομετρητής». Το πρόγραμμα M2M βασίζεται στη θεωρία του αυτοκαθορισμού όπου οι μέντορες παρέχοντας στήριξη, δίνοντας κίνητρα και θέτοντας μικρούς στόχους, παρακινούν τους συμμετέχοντες να αυξήσουν τη φυσική τους άσκηση μέσα από καθημερινές δραστηριότητες. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι το πρόγραμμα είχε θετική επίδραση στην αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σε ορισμένους συμμετέχοντες, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα γενίκευσης. Η εφαρμογή του προγράμματος είχε περιορισμούς που πρέπει να επανεκτιμηθούν στο μέλλον προτού εξαχθούν τελικά συμπεράσματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Διαταραχές Χρήσης Ουσιών, Φυσική Δραστηριότητα, Σωματική άσκηση, Made2Move, Απεξάρτηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
42
Αριθμός σελίδων:
29
Βγόντζας Λιλέ. Πτυχιακή εργασία (2) (1).pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο