Στρατηγική Συμπεριφορά στα Συστήματα Εξυπηρέτησης με Ετερογενείς Πελάτες

Διπλωματική Εργασία uoadl:3232275 106 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-09-20
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Λιούμης Γιάννης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανασία Μάνου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική Συμπεριφορά στα Συστήματα Εξυπηρέτησης με Ετερογενείς Πελάτες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική Συμπεριφορά στα Συστήματα Εξυπηρέτησης με Ετερογενείς Πελάτες
Περίληψη:
Η εργασία αυτή αναλύει την στρατηγική συμπεριφορά των πελατών οι οποίοι πρόκειται να εισέλθουν σε ένα σύστημα εξυπηρέτησης. Ειδικότερα ασχολείται με τέσσερα συστήματα. Κάνοντας μια εισαγωγή στο απλό Μαρκοβιανό μοντέλο, συνεχίζει με μια επέκταση αυτού στην οποία οι πελάτες δεν έχουν σταθερή αμοιβή, αλλά η αμοιβή τους περιγράφεται από μια τυχαία μεταβλητή που ακολουθεί ομοιόμορφη κατανομή. Στην συνέχεια η εργασία αναλύει το σύστημα όπου υπάρχει ένας υπηρέτης που εφαρμόζει πολιτική Ν-διακοπών με ομοιογενείς πελάτες και ολοκληρώνεται με την επέκταση του προηγούμενου συστήματος στους ετερογενείς πελάτες .
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Ουρές Αναμονής
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
4
Αριθμός σελίδων:
70