Αντιπαραβολή σύγχρονων και ιστορικών ηχοτοπίων της Κρήτης με τη χρήση οικολογικά έγκυρης μεθόδου υποκειμενικής αξιολόγησης

Πτυχιακή Εργασία uoadl:3301041 48 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-03-22
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Μπαζάκου Κωνσταντίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αρετή Ανδρεοπούλου(επικουρη καθηγήτρια Τμήματος Μουσικων Σπουδών, ΕΚΠΑ),
Γεωργάκη Αναστασία (καθηγήτρια, πρόεδρος Τμήματος Μουσικων Σπουδών, ΕΚΠΑ)
Αναγνωστοπουλου Χριστίνα (αναπληρώτρια καθηγήτρια Τμήματος Μουσικων Σπούδων, ΕΚΠΑ)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αντιπαραβολή σύγχρονων και ιστορικών ηχοτοπίων της Κρήτης με τη χρήση οικολογικά έγκυρης μεθόδου υποκειμενικής αξιολόγησης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αντιπαραβολή σύγχρονων και ιστορικών ηχοτοπίων της Κρήτης με τη χρήση οικολογικά έγκυρης μεθόδου υποκειμενικής αξιολόγησης
Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ενασχολείται με την έννοια του ηχητικού τοπίου (soundscape) και του ηχητικού περιπάτου (soundwalking), με στόχο την ουσιαστική αξιοποίηση τους σε σύγχρονες ηλεκτρονικές εφαρμογές. Με βάση το ερευνητικό πρόγραμμα TRACCE (TRavelogue with Augmented Cultural & Contemporary Experience), και της διαδραστικής ταξιδιωτικής εφαρμογής TRACCE, που επιτρέπει στον χρήστη να ακούει ιστορικά ηχοτοπία, καθώς διασχίζει τους αντίστοιχους προορισμούς, πραγματοποιήθηκε ένα οικολογικά έγκυρο πείραμα με στόχο την προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών ακρόασης των ιστορικών ηχοτοπίων και μετ' έπειτα της αξιολόγησης τους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει στην συγκεκριμένη μελέτη, το κατά πόσον επηρεάζουν οι ηχητικές παρεμβολές του περιβάλλοντα χώρου την ακρόαση των ιστορικών ηχοτοπίων από τον χρήστη.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Καλές Τέχνες - Ψυχαγωγία
Λέξεις-κλειδιά:
ηχοτοπίο, ηχητικός περίπατος, συγχρονες ηλεκτρονικές εφαρμογές, οικολογικά έγκυρο πείραμα, τουρισμός.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
31
Αριθμός σελίδων:
59
μπαζάκου_κωνσταντίνα_1569201600034_πτυχιακή_εργασία.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο