Μονάδα:
Κατεύθυνση Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα ΠεριβάλλονταΒιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-05-17
Συγγραφέας:
Λαμπροπούλου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Χρυσοστόμου Σμαράγδα Καθηγήτρια
Χριστίνα Αναγνωστοπούλου, Αναπλ. Καθηγήτρια, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ
Παύλος Σεργίου, Καθηγητής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Tο μάθημα της κλασικής κιθάρας σε μαθητές με δυσλεξία σε άτυπα περιβάλλοντα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Tο μάθημα της κλασικής κιθάρας σε μαθητές με δυσλεξία σε άτυπα περιβάλλοντα
Περίληψη:
Η παρούσα ποιοτική έρευνα διερευνά τη δυσλεξία στο όργανο της κλασικής κιθάρας, μέσα από την οπτική των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε διαφορετικά ωδεία της Αττικής αλλά και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Όπως προκύπτει, και από την έλλειψη σχετικής βιβλιογραφίας, δεν έχει μελετηθεί η διδασκαλία της πολυφωνίας σε μαθητές με δυσλεξία. Επίσης δεν εντοπίζονται έρευνες που να έχουν εξετάσει συγκεκριμένα τη διδασκαλία της κλασικής κιθάρας στους μαθητές αυτούς αλλά ούτε και έρευνες που να εξετάζουν τους προβληματισμούς που προκύπτουν από τη μεριά των καθηγητών. Λόγω της αύξησης των μαθητών με δυσλεξία οι καθηγητές της κλασικής κιθάρας αναζητούν τρόπους να καταφέρουν να διδάξουν με αποτελεσματικό τρόπο χωρίς όμως να ξέρουν εάν τελικά τους βοηθούν ή όχι.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
δυσλεξία, κλασική κιθάρα, γονείς, εργοθεραπεία, λογοθεραπεία.
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
18
Αριθμός σελίδων:
τριάντα εννέα