Στρατηγική συμπεριφορά πελατών και βελτιστοποίηση σε δίκτυα ουρών αναμονής

Διπλωματική Εργασία uoadl:3362721 38 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-10-26
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Γκούμας Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αντώνιος Οικονόμου Αναπλ. Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική συμπεριφορά πελατών και βελτιστοποίηση σε δίκτυα ουρών αναμονής
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική συμπεριφορά πελατών και βελτιστοποίηση σε δίκτυα ουρών αναμονής
Περίληψη:
Αρχικά,στην παρούσα Διπλωματική γίνεται αρχικά μία εισαγωγή σε βασικά στοιχεία και έννοιες των ουρών αναμονής και της θεωρίας παιγνίων.Έπειτα,ακολουθεί μία μελέτη των δικτύων Jackson.Τέλος η εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση τρίων συγκεκριμένων μοντέλων συστημάτων ουρών αναμονής με στρατηγικούς πελάτες.Ακόμα σημειώνεται ότι δίνεται έμφαση στην εύρεση σημείων στρατηγικής ισορροπίας καθώς και σε στρατηγικές οι οποίες είναι κοινωνικά βέλτιστες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
ουρές αναμονής,δίκτυα ουρών αναμονής,δίκτυα σε σειρά,στρατηγικοί πελάτες
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
15
Αριθμός σελίδων:
62
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ-ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ.pdf (700 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο