Ο Οδηγισμός και ο Προσκοπισμός ως μέθοδος ανάπτυξης δεξιοτήτων και διδασκαλίας των παιδιών στη σχολική φυσική αγωγή

Πτυχιακή Εργασία uoadl:3392532 19 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-03-20
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δανιά Ασπασία, Επίκουρη Καθηγήτρια, ΣΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο Οδηγισμός και ο Προσκοπισμός ως μέθοδος ανάπτυξης δεξιοτήτων και διδασκαλίας των παιδιών στη σχολική φυσική αγωγή
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο Οδηγισμός και ο Προσκοπισμός ως μέθοδος ανάπτυξης δεξιοτήτων και διδασκαλίας των παιδιών στη σχολική φυσική αγωγή
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσης μελέτης, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων για τον οδηγισμό (προσκοπισμό) ως μέθοδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων και διδασκαλίας των παιδιών στη σχολική φυσική αγωγή. Η μέθοδος που έχει χρησιμοποιηθεί στη παρούσα έρευνα, είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Έχει πραγματοποιηθεί αναζήτηση της σχετικής διεθνούς βιβλιογραφίας, στις έγκυρες βάσεις δεδομένων EBSCO, Medline, Scopus και Pubmed. Επιπρόσθετη αναζήτηση της βιβλιογραφίας έχει πραγματοποιηθεί και μέσα από τη βιβλιογραφία άλλων άρθρων και ανασκοπήσεων σχετικών με το υπό διερεύνηση θέμα. Από την ανασκόπηση διαφαίνεται ότι το οδηγικό παιδαγωγικό πρόγραμμα βασίζεται σε μια σειρά αξιών και αρχών, όπως ο σεβασμός στον εαυτό και τους άλλους, η αυτονομία, η αλληλεγγύη, η ανεξαρτησία, η δικαιοσύνη και η ειρήνη. Ο στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη των παιδιών και των νέων σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων της φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής τους ανάπτυξης. Η προσφορά του Οδηγισμού και του Προσκοπισμού λοιπόν είναι μεγάλη, σε κάθε τομέα ανάπτυξης των παιδιών και των νέων. Αποκτούν συνεχώς νέες εμπειρίες μαθαίνοντας να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και στις ικανότητες τους. Συνολικά, ο Οδηγισμός είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας στη σχολική φυσική αγωγή που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις σωματικές, κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες. Εστιάζοντας στις ατομικές ικανότητες και στόχους κάθε μαθητή, οι δάσκαλοι μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους και να επιτύχουν στις δραστηριότητες που έχουν επιλέξει.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Οδηγισμός, Προσκοπισμός, Φυσική Αγωγή, Δεξιότητες, Σχολείο, Παιδιά
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
47
Αριθμός σελίδων:
86
Κυριακή Λαδογιάννη.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο