Παρακολούθηση και Υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε Μαθητές Λυκείου

Πτυχιακή Εργασία uoadl:3399937 16 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-06-03
Έτος εκπόνησης:
2024
Συγγραφέας:
ΝΤΕΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ-ΕΥΣΤΑΘΙΑ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αγορίτσα Γόγουλου, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ
Ηλίας Βεργίνης, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Παρακολούθηση και Υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε Μαθητές Λυκείου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Παρακολούθηση και Υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε Μαθητές Λυκείου
Περίληψη:
Αντικείμενο της εργασίας είναι η υποστήριξη και ο εμπλουτισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς και η πραγματοποίηση διδασκαλιών στο πλαίσιο του μαθήματος γενικής παιδείας “Εισαγωγή στις αρχές επιστήμης των Η/Υ” της Β’ Τάξης, του μαθήματος προσανατολισμού “Πληροφορική” της Γ’ τάξης και στο πλαίσιο του ομίλου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-24 στο Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής. Η υποστήριξη των μαθητών έγινε στο εργαστήριο τόσο σε τεχνικά θέματα όσο και σε θέματα επίλυσης αποριών σχετικά με το μάθημα. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν διδακτικές παρεμβάσεις και έγινε υποστήριξη των παραπάνω μαθημάτων τόσο σε θέματα επίλυσης αποριών σχετικά με το μάθημα όσο και σε τεχνικά θέματα στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου. Επιπλέον, έγινε διόρθωση εργασιών και διαγωνισμάτων στο 1ο και 2ο Τετράμηνο στο μάθημα “Εισαγωγή στις αρχές επιστήμης των Η/Υ” και δόθηκε εξατομικευμένη υποστήριξη στους μαθητές και στις μαθήτριες σε απορίες σχετικές με τα θέματα των διαγωνισμάτων και των εργασιών. Τέλος, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε διδακτική παρέμβαση στα τμήματα της Β’ Λυκείου για τη διδασκαλία αλγορίθμων κρυπτογράφησης, στην οποία αξιοποιήθηκε η διδακτική προσέγγιση της “Διερεύνησης”.
Η εργασία παρείχε μεγάλη εμπειρία σε θέματα του τομέα της Διδακτικής της Πληροφορικής που αφορούν την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τον σχεδιασμό φύλλων εργασίας, τη διόρθωση διαγωνισμάτων και ασκήσεων, την υλοποίηση μαθησιακών σχεδιασμών και τη διαχείριση μιας σχολικής τάξης σε πραγματικές συνθήκες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
μαθησιακές δραστηριότητες, αξιολόγηση, διδακτικές προσεγγίσεις
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
4
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
18
Αριθμός σελίδων:
130