Η ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2865839 265 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Αειφόρου Ανάπτυξης στην Αυτοδίοικηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-03-12
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Αρμπουνιώτης Βασίλειος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Ι. Ψυχάρης, Καθηγητής Παντείου Παν.
Δρ. Α. Παπαδασκαλόπουλος, Καθηγητής Παντείου Παν.
Δρ. Γ. Χορταρέας, Καθηγ. ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία θα γίνει αρχικώς μια αναφορά στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και στο τομέα του Τουρισμού.
Θα πραγματοποιηθεί μια ανάλυση της τουριστικής αγοράς τόσο στο ελλαδικό χώρο όσο και στην στον Παγκόσμιο χάρτη και θα σημειωθούν οι παθογένειες του ελληνικού τουρισμού όπως και οι απαράιτητες ενέργειες για την καλητερευσή του.
Θα αναφερθούν γενικά στοιχεία για τη δημιουργία ενός επένδυτικού σχεδίου. Θα εξετάστεί η διαδικασία σύνταξης ενός επιχειρηματικού πλάνου (business plan) για την σύσταση μιας ξενοδοχιακής μονάδας και συγκεκριμενα τη σύσταση αυτόνομων ανεξαρτηρων επιπλωμένων κατοικιών σε ένα από τα πιιο κοσμοπολιτικα νησιά των κυκλάδων, την Σαντορίνη.
Θα σχεδιαστεί ένα επιχειρηματικό πλάνο που θα αφορά για τη χαρτογράφηση της διαδικασίας ίδρυσης, της στρατηγικής marketing/πωλήσεων, του ξενοδοχειακού management.
Σε επίπεδο στρατηγικής στόχος της επιχείρησης είναι η ιδρυση μιας υγιούς, καινοτόμου και κερδοφόρου ξενοδοχειακής μονάδας, εφαρμόζοντας μια στρατηγική επέκτασης του προϊόντος και ακολουθώντας μια στρατηγική διαφοροποίησης απένεντι στο ανταγωνισμό. Όσο αφορά το πρόγραμμα marketing βασικός στόχος του θα είναι η επιχείρηση να δημιουργήσει μακροπρόθεσμες σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες, να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης και φυσικά να υπάρχει η προβλεπόμενη αύξηση των πωλήσεων.
Θα γίνει ανάλυση όλων των οικονομικών στοιχείων, όπως το κόστος της επένδυσης, τα έξοδα, οι δαπάνες και οι αποσβέσεις της επιχείρησης
Κλείνοντας, θα δοθεί έμφαση ότι το νησί των Κυκλάδων έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών και θα τραβήξει ακόμα περισσότερων γιατί είναι ένα από τα ομορφότερα νησιά της Ελλάδας και μπορεί κάποιος να κάνει άφοβα πράξη τα επιχειρηματικά του πλάνα, έτσι ώστε να πετύχει κάτι καλό στο νησί
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Τουριστικό προϊόν, Οικονομική Μέλετη, Τουριστική επιχείρηση, Σαντορίνη
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
29
Αριθμός σελίδων:
72
Η ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο