Designing a mobile application-driven gamified experience to support the Train the Trainer framework

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2958950 464 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-07-30
Έτος εκπόνησης:
2021
Συγγραφέας:
Μυστιλόγλου Θεόδωρος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Ρούσσου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Designing a mobile application-driven gamified experience to support the Train the Trainer framework
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Σχεδιασμός καθοδηγούμενης από εφαρμογή παιγνιώδους εμπειρίας για κινητά για την υποστήριξη του μοντέλου Κατάρτισης Εκπαιδευτών
Περίληψη:
Στις μέρες μας, τα δια ζώσης επιμορφωτικά εργαστήρια επιστρατεύουν διάφορα ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της συμμετοχής, της συνεργασίας και της παραγωγικότητας των συμμετεχόντων, με τους συντονιστές να είναι υπεύθυνοι για την κατάλληλη ενσωμάτωσή τους στη μαθησιακή εμπειρία. Τα ψηφιακά εργαλεία βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά στην ουσία αποτελούν δευτερεύοντα δομικά στοιχεία μιας ευρύτερης μαθησιακής εμπειρίας που καθορίζεται από τους συντονιστές.

Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τη διαδικασία σχεδιασμού μιας διαδικτυακής εφαρμογής για κινητά που οργανώνει και καθοδηγεί, ταυτόχρονα με τον συντονιστή, ολόκληρη τη μαθησιακή εμπειρία ενός επιμορφωτικού εργαστηρίου, συγκεκριμένα στα πλαίσια που αφορούν την εκπαίδευση εκπαιδευτών. Εμπνευσμένη από ένα μη ψηφιακό επιμορφωτικό παιχνίδι καρτών, η εφαρμογή σκοπεύει να παρέχει στους συντονιστές ένα δομημένο και προσαρμόσιμο υπόδειγμα για τη διεξαγωγή των εκπαιδεύσεών τους και στους συμμετέχοντες μια διαδραστική και συναρπαστική μαθησιακή εμπειρία που συνδυάζει στοιχεία παιχνιδιών με καθήκοντα του πραγματικού κόσμου. Αναπτύχθηκαν διαδραστικά πρωτότυπα υψηλής πιστότητας, υιοθετώντας καθιερωμένες αρχές σχεδιασμού διεπαφών και αλληλεπίδρασης, αποτυπώνοντας την εμπειρία της εφαρμογής από την οπτική γωνία του συμμετέχοντα. Τα τελικά πρωτότυπα αξιολογήθηκαν από τη δημιουργό του παιχνιδιού καρτών, μια έμπειρη σύμβουλο εργαστηρίων, παρέχοντας μια εικόνα για τη χρηστικότητα και τη σημασία του σχεδιασμού. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα αποτελέσματα είναι πολλά υποσχόμενα, συνιστώντας περαιτέρω έρευνα για την αντιμετώπιση του περιορισμού του δείγματος αξιολόγησης και για την προσέγγιση της εμπειρίας από πρόσθετες προοπτικές.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Σχεδίαση εμπειρίας χρήστη, Σχεδίαση διεπαφών, Παιχνιδοποίηση, Σχεδιασμός για κινητά, Ευχρηστία, Μοντέλο Κατάρτισης Εκπαιδευτών
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
6
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
33
Αριθμός σελίδων:
75
Mystiloglou_Thesis.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο