Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002441 4244 Αναγνώσεις
2. Data, phenomena and theory: how clarifying the concepts can illuminate the nature of science
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10150933. Swinging the pendulum's interpretation through multmedia
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10151184. Το πρόβλημα των συνόρων των εμβίων όντων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10151265. Ιδεολογικός προκαταλήψεις στη διδασκαλία της κβαντομηχανικής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10151326. Ζητήματα ηθικής και ευθύνης στις επιστήμες
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:10151389. Ιστοριογραφία των επιστημών στη νεώτερη Ελλάδα
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101516010. Η φύση της επιστήμης ως παράγοντας διαμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων των φυσικών επιστημών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101516812. Thomas Kuhn's impact on science education: what lessons can be learned?
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101517913. Το "νευτωνικό όνειρο" του Ψαλίδα ως εμπόδιο στην ανασυγκρότηση της Χυμικής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101520417. Φυσικοί ως ιστορικοί ως δάσκαλοι: ο κανονιστικός ρόλος των ανασυγκροτήσεων
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:101530218. Χρήση της ιστορίας για τη διδασκαλία της ευθύγραμμης διάδοσης και της σκιάς
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1015327