Η Επίδραση της Πληροφόρησης στη Στρατηγική Συμπεριφορά των Πελατών σε Συστήματα Εξυπηρέτησης

Διπλωματική Εργασία uoadl:1317702 471 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-01-17
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Γρηγορίου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αντώνης Οικονόμου Αναπλ. Καθηγητής ΕΚΠΑ (επιβλέπων), Κωνσταντίνος Μηλολιδάκης Αναπλ. Καθηγητής ΕΚΠΑ, Απόστολος Μπουρνέτας Καθηγητής ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Επίδραση της Πληροφόρησης στη Στρατηγική Συμπεριφορά των Πελατών σε Συστήματα Εξυπηρέτησης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
The Effect of Information on the Strategic Behavior of Customers in Service Systems
Περίληψη:
Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της στρατηγικής
συμπεριφοράς των πελατών στη βασική Μαρκοβιανή ουρά με έναν υπηρέτη (Μ|Μ|1
ουρά) με παρατηρούντες και μη-παρατηρούντες πελάτες. Συγκεκριμένα, θεωρούμε μια
Μ|Μ|1 ουρά, στην οποία φτάνει ένα ποσοστό p παρατηρούντων πελατών και ένα
ποσοστό 1-p μη-παρατηρούντων πελατών και προσδιορίζουμε τα σημεία στρατηγικής
ισορροπίας των πελατών ως προς το δίλημμα της εισόδου/άμεσης αποχώρησης.
Επίσης, συγκρίνουμε τις στρατηγικές ισορροπίας, που μπορούν να θεωρηθούν ως το
αποτέλεσμα ιδιοτελούς συμπεριφοράς, με τις κοινωνικά βέλτιστες στρατηγικές,
μέσω του Τιμήματος της Αναρχίας και υπολογίζουμε τη συνάρτηση του ρυθμού
κέρδους του διαχειριστή του συστήματος. Τέλος, παρουσιάζουμε αποτελέσματα
σχετικά με την επίδραση της πληροφόρησης των πελατών στον ρυθμό κέρδους του
διαχειριστή του συστήματος στην περίπτωση της Μ|Μ|1 ουράς με μη-παρατηρούντες
πελάτες και μία αβέβαιη παράμετρο.
Λέξεις-κλειδιά:
Ουρές Αναμονής, Συστήματα Εξυπηρέτησης, Θεωρία Παιγνίων, Ατομική βελτιστοποίηση, Κοινωνική βελτιστοποίηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
4
Αριθμός σελίδων:
121